I'm gaining size!

J

jeannemarie

Guest
Quel super week-end. J’ai pensé que je publierais quelque chose de différent de la photo de boob habituelle. Un haut en dentelle sur un soutien-gorge Wacoal Elevated Allure en Hollyberry 42G. Btw, couleur assortie Wacoal Lacey culotte sous une jupe verte. J’aime beaucoup ne pas avoir à faire face à de faux seins! Presque oublié, toujours avec le tuyau de support Hanes Alive dans Barely There.
Quel super week-end. J’ai pensé que je publierais quelque chose de différent de la photo de boob habituelle. Un haut en dentelle sur un soutien-gorge Wacoal Elevated Allure en Hollyberry 42G. Btw, couleur assortie Wacoal Lacey culotte sous une jupe verte. J’aime beaucoup ne pas avoir à faire face à de faux seins! Presque oublié, toujours avec le tuyau de support Hanes Alive dans Barely Thmaman

Quel super week-end. J’ai pensé que je publierais quelque chose de différent de la photo de boob habituelle. Un haut en dentelle sur un soutien-gorge Wacoal Elevated Allure en Hollyberry 42G. Btw, couleur assortie Wacoal Lacey culotte sous une jupe verte. J’aime beaucoup ne pas avoir à faire face à de faux seins! Presque oublié, toujours avec le tuyau de support Hanes Alive dans Barely There.
 
J

jeannemarie

Guest
Quel super week-end. J’ai pensé que je publierais quelque chose de différent de la photo de boob habituelle. Un haut en dentelle sur un soutien-gorge Wacoal Elevated Allure en Hollyberry 42G. Btw, couleur assortie Wacoal Lacey culotte sous une jupe verte. J’aime beaucoup ne pas avoir à faire face à de faux seins! Presque oublié, toujours avec le tuyau de support Hanes Alive dans Barely There.
Quel super week-end. J’ai pensé que je publierais quelque chose de différent de la photo de boob habituelle. Un haut en dentelle sur un soutien-gorge Wacoal Elevated Allure en Hollyberry 42G. Btw, couleur assortie Wacoal Lacey culotte sous une jupe verte. J’aime beaucoup ne pas avoir à faire face à de faux seins! Presque oublié, toujours avec le tuyau de support Hanes Alive dans Barely Thmaman

Quel super week-end. J’ai pensé que je publierais quelque chose de différent de la photo de boob habituelle. Un haut en dentelle sur un soutien-gorge Wacoal Elevated Allure en Hollyberry 42G. Btw, couleur assortie Wacoal Lacey culotte sous une jupe verte. J’aime beaucoup ne pas avoir à faire face à de faux seins! Presque oublié, toujours avec le tuyau de support Hanes Alive dans Barely ThAbr
 
J

jeannemarie

Guest
Quel super week-end. J’ai pensé que je publierais quelque chose de différent de la photo de boob habituelle. Un haut en dentelle sur un soutien-gorge Wacoal Elevated Allure en Hollyberry 42G. Btw, couleur assortie Wacoal Lacey culotte sous une jupe verte. J’aime beaucoup ne pas avoir à faire face à de faux seins! Presque oublié, toujours avec le tuyau de support Hanes Alive dans Barely There.
Quel super week-end. J’ai pensé que je publierais quelque chose de différent de la photo de boob habituelle. Un haut en dentelle sur un soutien-gorge Wacoal Elevated Allure en Hollyberry 42G. Btw, couleur assortie Wacoal Lacey culotte sous une jupe verte. J’aime beaucoup ne pas avoir à faire face à de faux seins! Presque oublié, toujours avec le tuyau de support Hanes Alive dans Barely Thmaman

Quel super week-end. J’ai pensé que je publierais quelque chose de différent de la photo de boob habituelle. Un haut en dentelle sur un soutien-gorge Wacoal Elevated Allure en Hollyberry 42G. Btw, couleur assortie Wacoal Lacey culotte sous une jupe verte. J’aime beaucoup ne pas avoir à faire face à de faux seins! Presque oublié, toujours avec le tuyau de support Hanes Alive dans Barely There.
bravo tina
 

Attachments

  • WIN_20220527_05_36_28_Pro.jpg
    WIN_20220527_05_36_28_Pro.jpg
    60 KB · Views: 7
J

jeannemarie

Guest
What a great weekend. I thought I would post something different than the usual boob photo. A lacy top over a Wacoal Elevated Allure bra in Hollyberry 42G. Btw, matching color Wacoal Lacey panties under a green skirt. I throughly enjoy not having to deal with fake boobs! Almost forgot, always with Hanes Alive support hose in Barely There.
jaime beaucoup tina
 

Attachments

  • WIN_20220612_06_53_02_Pro.jpg
    WIN_20220612_06_53_02_Pro.jpg
    55.7 KB · Views: 11

RhondaC

New Member
Fantastic, lushes beautiful breasts, I admire your commitment, I need to more often
Fantastic, lushes beautiful breasts, I admire your commitment, I need to more often
Lisa you and I are same size and like you after pumping I am at a full D with very hard and sensitive nipples. I have just restarted taking Bovine Ovarian about 45 days ago and will continue again until about at the 6 month time. I take 4 in the mornings with water, massage for 10 mins then put on the xl cups and pump with surging that my auto machine has for 1-1.5 hours in the morning while I do emails. I restart that routine about 10 at night with 4 more caps, massage, then 2 hours of pumping while I watch the news and a movie on Netflix. This has been my routine for close to 5 years and like you I love my boobies and will continue until I am at a D before pumping. Toughest part is watching my calorie intake since I don't want my butt to get to large. As it is I only fit comfortably in Lady Wranglers and other women cut clothing. I am a size18 and shriking about a size every other month. Good luck sister, Rhonda
 
J

jeannemarie

Guest
Lisa toi et moi avons la même taille et comme toi après avoir pompé je suis à un D plein avec des mamelons très durs et sensibles. Je viens de recommencer à prendre Bovine Ovarian il y a environ 45 jours et je continuerai à nouveau jusqu’à environ 6 mois. Je prends 4 heures du matin avec de l’eau, je masse pendant 10 minutes, puis je mets les tasses xl et je pompe avec la surtension que ma machine automatique a pendant 1-1,5 heure le matin pendant que je fais des courriels. Je recommence cette routine environ 10 heures du soir avec 4 casquettes de plus, massage, puis 2 heures de pompage pendant que je regarde les nouvelles et un film sur Netflix. C’est ma routine depuis près de 5 ans et comme vous j’adore mes seins et je continuerai jusqu’à ce que je sois à un D avant de pomper. La partie la plus difficile est de surveiller mon apport calorique car je ne veux pas que mes fesses deviennent grosses. En l’état, je ne rentre confortablement que dans les vêtements coupés Lady Wranglers et autres femmes. Je suis une taille18 et je crie environ une taille tous les deux mois. Bonne chance sœur, Rhonda
tu pompe quoi tes seins ou tes fesse
 

Tina A

Noogling is my stress "bust"er. My avatar=My goal
Happy Independence Day weekend!! Bought a cute sweater that will be fun to wear some sexy bras under. Not that I’m going anywhere. Enjoy the celebrations!!!
 

Attachments

  • A7ABC3EC-0A1A-4470-9BF9-57FF28923D83.jpeg
    A7ABC3EC-0A1A-4470-9BF9-57FF28923D83.jpeg
    575.9 KB · Views: 55
  • EB48A7EF-2C9A-49D6-A1D7-DC9A312B2EFF.jpeg
    EB48A7EF-2C9A-49D6-A1D7-DC9A312B2EFF.jpeg
    707.6 KB · Views: 56
Last edited:

MarkB

New Member
Tina, just revisited your noogle-blog. I gotta say you have some impressive attributes there babe.

Mark.
 

Tina A

Noogling is my stress "bust"er. My avatar=My goal
Thank you Mark. I sure enjoy them and getting more comfortable everyday with having obvious large breasts in public.
 

Attachments

  • C8281364-04A9-47BA-8FE3-C797DD6976BD.jpeg
    C8281364-04A9-47BA-8FE3-C797DD6976BD.jpeg
    210.1 KB · Views: 67

Tina A

Noogling is my stress "bust"er. My avatar=My goal
Good morning again! It’s been very quiet here again. The girls say “peek a boo”
 

Attachments

  • 88C8618B-9567-403D-A800-8CE7BAD8D9E3.jpeg
    88C8618B-9567-403D-A800-8CE7BAD8D9E3.jpeg
    348.7 KB · Views: 45
  • 228063F2-7EA9-44E8-A060-439C78EF01F7.jpeg
    228063F2-7EA9-44E8-A060-439C78EF01F7.jpeg
    205.4 KB · Views: 47
Last edited:

MarkB

New Member
Tina, Hiya.

Can I ask you, what told you when it was time to go up a size on the domes.

Now I have'nt filled the domes yet, but they seem very constricted along the sides, and I wondered whether it was time to size up.

Mark...
 

Tina A

Noogling is my stress "bust"er. My avatar=My goal
Hey Mark. You can ask any question you want. Now maybe I won’t answer it but you can ask any question. Ha ha. My experience over the many years of pumping, I have come to the conclusion that using the widest cups that will fit your chest is the way to start. My experience is that if you can start building your chest wide from the beginning, it’s going to give you the biggest/widest “base” for your breast to continue enlarging on. I would keep switching to a bigger cup whenever I could find something bigger. Right now I am using the cup that is 24 cm at the base. It’s like a 210 mL dome. I hope that answers the question you had. I only wish I could have had these large cups sooner. I still will Use my 180 mL cups which I can fill the whole thing. I just love the feeling when your breast is pumped to the max. The biggest mistake is most don’t seem to use enough lubricant. Oil those tits up! You don’t want them sticking to the sides, you want them sliding to the end! I have been making my own oil for just that purpose. I also have been making my own lotion to put on after every shower and every morning. I start with a base lotion and then add 12 different essential oils that are all beneficial for breast growth. I use something similar for the lubricant, but in a coconut base oil. It’s much cheaper than buying the stuff online. This is a slow process, I’ve been at it since about 2014.
 

MarkB

New Member
Thanks for the reply Tina.
After getting the tape measure out, those 24 cm domes are very roomy (lol). Are they the contoured edged type, and how can I get a pair (lol).
I always use oil but of late seem to get the odd blister or two, this why I asked about upsizing to larger domes.
I had always figured bigger was better, lol.
Anyway thanks for your advice.

Mark...
 
Top